Wednesday, October 29, 2014

איך לבחור את המוצרים הכי טובים למכירה בEBAY?

איך לבחור את המוצרים הכי טובים למכירה בEBAY?


כל מי שמחליט להקים עסק ב- eBay יש לקבל את ההחלטה חשובה כל כך של מה למכור.הרוב המכריע של מוכרים חדשים מייד לקפוץ לרעיון של מכירת הפריטים הפופולריים ביותר, אופנתיים בשוק. למרבה הצער, כמעט אף אחד מפריטים אלה הם בר-קיימא למוכרים חדשים מתחילים - לכל פרופיל גבוה, מוצר פופולרי בחוץ, אתה יכול להיות בטוח שיש כבר הרבה הרבה אנשים, אחרים למכור אותו ב- eBay. אתה רואה, יש להם אותה המחשבה כמו כולם - הם מייד החליטו למכור את המוצרים הפופולריים ביותר, אופנתיים זמינים. 


כתוצאה מכך, כמעט כולם של מוצרים אלה הם ב- eBay רוויים - יש הרבה יותר מדי תחרות על פריטים אלה ב- eBay כבר. וברוב המקרים, המוכרים היחידים שיכולים להיות מוכר מוצלחת פריטים אלה הם גדולים יותר, בנפח גבוה, מוכרי eBay בדרך כלל מבוססים היטב עם הרבה כסף להשקיע ברכישת מוצרים בכמויות הענקית, הצבת פקודות של 100,000 $ + ב זמן, כך שהם יכולים לאחר מכן להמעיט כולם ולמכור את המוצרים שלהם לחלק קטן ממה יכולים מוכרים אחרים.

אם אתה לא נופל לתוך הקטגוריה, אתה פשוט לא תוכל להצליח במכירה את אותם מוצרים. עם זאת, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על התוכניות שלך למכור ב- eBay לגמרי. רק בגלל שיש מוצרים רבים שהם רוויים-על ותחרותיים מדי ב- eBay לא אומר שכל המוצרים ב- eBay הם רווי-על ותחרותי מדי. ואכן, יש אלפי מוצרים וקטגוריות שיש הרבה מקום למוכרים אחרים לפרוץ לשוק ולהתחרות בהצלחה. אתה רק צריך להיות יצירתיים יותר מכל המוכרים שקופצים על העגלה האופנתית ומוצאים את עצמם טובעים בנגני MP3 הם לא יכולים למכור.

מהו הסוד של האנשים שהפכו את זה לעסק?
אתר שמלווה אתכם מתחילת הדרך עד להצלחה במכירות, אם אתה רוצה להיות מבין אלו שמרוויחים באופו קבוע ולא לתת ליד המקרה ואלת המזל לקבוע מתי המרשרשים יצלצלו אצלך בחשבון ,כדאי להשקיע בשביל לקצור פירות ..
האתר
בהצלחה!!

Featured Post

האתר למילוי סקרים

האתר למילוי סקרים תראה את זה: האתר שמצאתי אני פשוט מצאתי את התכנית חדשה שמראה לך איך לעשות $ 3000 בחודש באינטרנט רק על ידי ...